Příjmy z jízdného jsem nakonec odvodil od lanovky v pražské ZOO, kde, ačkoli je provozována DP hl. m. Prahy, platí speciální jízdenky. Zvolil jsem cenu jedné jízdy 5Kč jako fixní sazbu pro všechny varianty (Holešovice - Karlín, Karlín - Štvanice, Štvanice - Holešovice).
Záznam vývoje projektu v ateliéru Petra Hájka a Jaroslava Hulína na FA ČVUT - ZS 2010/2011
neděle 2. ledna 2011
Nové informace = nový propočet
Po "studijním" pobytu na Klínovci a prostředí jeho skiareálu, kde jsem obhlížel především technickou stránku věci, ale také po přečtení několika dalších článků na téma repasované lanovky, představuji novou verzi propočtu. Myslím, že tabulka přináší podstatně serióznější informace, než-li předchozí.
Příjmy z jízdného jsem nakonec odvodil od lanovky v pražské ZOO, kde, ačkoli je provozována DP hl. m. Prahy, platí speciální jízdenky. Zvolil jsem cenu jedné jízdy 5Kč jako fixní sazbu pro všechny varianty (Holešovice - Karlín, Karlín - Štvanice, Štvanice - Holešovice).
Druhá tabulka ukazuje, co se stane, pokud by se cena jízdného zvedla z 5Kč na 10Kč...
Příjmy z jízdného jsem nakonec odvodil od lanovky v pražské ZOO, kde, ačkoli je provozována DP hl. m. Prahy, platí speciální jízdenky. Zvolil jsem cenu jedné jízdy 5Kč jako fixní sazbu pro všechny varianty (Holešovice - Karlín, Karlín - Štvanice, Štvanice - Holešovice).
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Určitě je to zajímavé, nevím, jak moc se přiblížíme realitě. Výstupní a nástupní stanice budou určitě dražší, počítal bych min. 3000 Kč/m3. Na druhou stranu el. energie bude určitě levnější podle tarifu, např. 2 Kč/kWh
OdpovědětVymazatSnažím se to průběžně upravovat, jak zjišťuji další data, která mohou ovlivnit výpočet. Zatím je ještě relativně čas si s tím hrát, takže se budu snažit dopracovat k co nejreálnějším číslům. Připravuji tak opět další verzi tabulky...
OdpovědětVymazat